maandag 9 juni 2014

Kinderyoga-Dru-yoga, Indiaas afhaalmenu, Hartje Zutphen of terwijl follow your heart

Afgelopen weken hebben we veel mensen blij kunnen maken met de verkoop van onze Indiase harembroeken. De prijs-kwaliteitsverhouding en de mooie printen/kleuren brachten veel mensen in vervoering en dat is waar ik zo blij van word. Ik ben geen harde verkoper, hoewel de opleiding tot artsenbezoeker me toch wat vaardigheden heeft bijgebracht, die me nu ook te pas komen. Ik vind het leuk om in Nederland kansen te zien, te creƫren en van hart tot hart mensen iets te verkopen.
Zo ontstond ook wederom het idee van de verkoop van onze oude succesvolle activiteit: de verkoop van Indiase afhaalmenu's. Na een aanvankelijke eerste aanzet op Hemelvaartsdag in de popupstore in Hartje Zutphen te hebben gestaan, bood de eigenaresse me nogmaals tegen gereduceerd tarief de mogelijkheid dit afgelopen vrijdag, 7 juni te doen. De eerste maaltijden werden besteld. We hadden ons goed voorbereid. Auto kunnen lenen van vrienden die voor drie weken naar Amerika familiebezoek brachten en de maaltijden in de puntjes door mijn vriend kunnen vorm geven. De details dat is wat het verschil maakt of een maaltijd echt Indiaas en lekker kruidig smaakt. Het is een ingewikkelde procedure die we graag mensen weer eens leren. Want in de popupstore is er binnenkort ook gelegenheid tot het organiseren van kookworkshops. Een leuke ruimte waar je dan vervolgens in een groep van 10 man ook de maaltijd kan nuttigen. De informatie hierover zal altijd via RAJAS facebook of via www.kadoindia.com verlopen. De voorbereidingen voor de reizen naar India hebben ook al gestalte gekregen en de website is bijna door mijn vriend voltooid. We horen wel eens: wat zijn jullie met veel dingen tegelijk bezig. Ja denk en zeg ik dan soms: de creatieve geest ziet wanneer je iets moet opzetten, construeren en laten bloeien. Dat heeft allemaal zijn eigen tijd en sommige dingen hebben een korte aanlooptijd en sommige dingen een langere aanlooptijd nodig. We voelen ons rijk dat we uit zoveel potjes kunnen putten. De ervaring van het verleden geeft deze mogelijkheid. Overal zie je dat combinaties mogelijk zijn. Waar ik ten tijde van onze Indiase take away al eens mijn droom heb geuit dat ik graag een winkel met yoga, Indiase reizen, kleding, Indiase spullen en eten zou willen hebben, hebben we nu die openingen gevonden.

Ook met mijn oude professie Dru-Yoga en  Kinderyoga wil ik snel weer iets doen. Voor de grote vakantie probeer ik nog mensen uit het basisonderwijs het nut van kinderyoga in de klas te laten zien. De grote kinderopvangorganisaties in Utrecht en het oosten van het land profiteerden nog snel van de subsidie die ik in 2012 voor mijn Kinderyoga opleiding van de BKK kreeg.
De reacties tijdens en na de cursus/training/opleiding waren zo positief dat ik gesterkt door deze ervaring mijn opleiding graag weer verder wil aanbieden.

In de volgende pagina's wil ik mensen graag weer mijn achtergrond van yogadocent tonen. De kinderyoga is hiervan een onderdeel. Tenslotte heb ik door de verschillende workshops die ik hierin al gaf een rijke ervaring aan kinderen die ik kon blij maken. Hieronder de Jhinga(garnalen), Chicken Tikka en Vegetarische gerechten en de harembroeken die we volop verkochten. Er is nog meer, dus je kan altijd bellen of mailen via RAJAS






Geen opmerkingen:

Een reactie posten