donderdag 30 juni 2016

Irma Steps-of-Life: Van Kochin naar Alleppey

Ik herken heel goed deze positieve wervelingen van energie in mijn hoofd, mijn maag, wanneer ik in mijn oude vrouw zijn tekort wordt gedaan, gepijnigd opnieuw door oude mannelijke onbewuste bewegingen. Maar dit vind al 30 jaar in mij plaats, na een ingrijpende kosmische ervaring. Ik werk en leef hiermee al 30 jaar. Maar waar vroeger de energie verdicht leek en zwaarder ervaar ik nu veel meer de ruimte en de lichtheid. Door lichttechnieken en meditaties geleerd vanuit de dru yoga en de vele ervaringen die ik had tijdens bijeenkomsten daar in Engeland, in Wales en in Nederland is er een bijzondere methodiek tot mijn beschikking gekomen. Maar als Hans Stolp, Marcel Messing en soefi's als Witteveen er al niet in mijn dertiger jaren waren geweest, die de voorspelling van andere tijden al jaren voorbereiden, was ik nu ook overdonderd geweest. Nee ik ben wel blij verrast dat nu zoveel mensen op dit pad zich bewegen en worden geconfronteerd met lagen die voorheen nog onbespreekbaar waren. Ook ik word heden nog geconfronteerd met oude overtuigingen en soms ook angsten, maar ik weet al lang het gaat over in een andere dimensie die hoe pijnlijk eerst ook kan zijn altijd ruimte en nieuwe verlichtende staat van bewustzijn creëert.
Mieke Vulink heeft 2 nieuwe foto's toegevoegd.
19 uur ·
WAT GEBEURT ER TUSSEN HEMEL EN AARDE? ZONNEVLAMMEN
Lieve mede-reisgezellen, ik zal pas iets van anderen kopiëren en op deze pagina zetten als ik het herken, als...Irma Steps-of-Life: Van Kochin naar Alleppey: Na een week in Kochin te hebben gefreeweehld en eigenlijk niet anders te hebben gedaan als lekker lang uitslapen, strand verder op te hebbe...

Geen opmerkingen:

Een reactie posten